امروزاول فروردین98ته،نمیدونم چرادلم یهوهوای وبلاگموکرد،چون حدود4ماهی میشدکه وقت نمیکردم به وبلاگم سربزنم،واقعبتش دلم تنگ نوشتن شده بودخواستم بایه تیر2نشان بزنم،هم دلتنگیموارضاکنم هم ازبرنامه هایی که براامسال دارم شماروهم باخبرکنم.
ازشماچه پنهون میخام یه تغییراتی توزندگیم بدم،میخام کاری کنم کارستون
گفتم شماروهم توجریان بذارم وشاهدبگیرم
امروزبرای4امین بارکتاب اثرمرکب نوشته دارن هاردی روخوندم بایداعتراف کنم این کتاب بی نظیره،به همین دلیل بودکه4بارخوندمش،به شماهم پیشنهادمیکنم شماهم بخونید،پشیمون نمیشید
نگران نباشیدبهتون قول میدم امسال زودبه زودپست بزارم،به شرطی که شماهم نظراتونوبرام پست کنید
سال خوبی روبراتون ارزومیکنم-بهزادیان
رنگ چشم بچه های اینده شما...ما را در سایت رنگ چشم بچه های اینده شما دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135